Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

Οριγκάμι καρδιά

Καλό μήνα σε όλους! 
Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου πλησιάζει έτσι το επόμενο σχέδιο που θα σας δείξω είναι μια υπέροχη οριγκάμι καρδιά!
Ονομάζεται Heart και είναι βασισμένη σε μια ιστορία του Michael Lafosse και σε σχέδιο της Florence Temco.
Τις οδηγίες για την κατασκευή της τις είδα σε ενα υπέροχο σετ για οριγκάμι που ονομάζεται Story-gami απο τους περίφημους οριγκάμι δασκάλους Michael Lafosse και Richard Alexander! Το σετ περιλαμβάνει ενα πολύ ωραίο βιβλίο με οδηγίες και σχεδιαγράμματα, ενα dvd 90 λεπτών με οδηγίες και 80 χαρτιά για οριγκάμι. Ακόμα για κάθε κατασκευή υπάρχει και μια όμορφη ιστορία που συνδέεται με αυτή ώστε να είναι εύκολο να απομνημονεύσει κάποιος τα διπλώματα του κάθε οριγκάμι και να μπορεί να τα επαναλάβει οποιαδήποτε στιγμή! Είναι στα αγγλικά, το προμηθεύτικα απο ενα βιβλιοπωλείο εδω στην Αθήνα και είναι κατάλληλο για κάθε ηλικία. Οι κατασκευές γίνονται με πολύ απλό και διασκεδαστικό τρόπο!


  

 

13 σχόλια:

thomi είπε...

ειναι υπεροχη η καρδουλα!δυστυχως δεν πιανουν τα χερια μου, αλλα ολο και κατι θα σκαρωσω για το αγορι μου:)
καλο μηνα γλυκεια σπυριδουλα

Selcouth είπε...

Ιδέα δεν έχω από origami, αλλά αυτή η φούξια καρδούλα είναι πανέμορφη!!!!
Φιλάκια! Καλό μήνα!

Alessandra είπε...

Beautiful hearts not only for S. Valentine' s Day, but for ever!
Kisses
Alessandra

Funky Monkey είπε...

Υπέροχες!! Καλό μήνα, κορίτσι μου!

rotsax είπε...

Ωραία που είναι η κόκκινη καρδούλα!!!!!Όποτε μπορέσεις σου χω έντεκα ερωτησούλες και ένα βραβειάκι, πέρνα να τα παραλάβεις!!!

Chrisi είπε...

Υπέροχες όλες αν και πιό πολύ μου αρεσει η κόκινη που ταιριάζει και με το χρώμα του έρωτα,καλό απόγευμα ,φιλιά.

Dennis Kontarinis είπε...

Καλησπέρα αγαπητή μου Σπυριδούλα και καλό μήνα.
Φανταστικά όμορφα όλα όσα έφτιαξες για την γιορτή της αγάπης.
Νάσαι καλά.

sundayspoon είπε...

Αν ήμουν έστω και λίγο καλή στις χειροτεχνίες θα το προσπαθούσα, αλλά δεν το 'χω... Πάντως οι καρδούλες σου είναι χάρμα οφθαλμών! Και πολύ επίκαιρες...

Taelia88 είπε...

Τι όμορφες που είναι οι καρδιές σου!!! Πραγματικά, τα χέρια σου κάνουν θαύματα!! Μπράβο!!!
Φιλάκια!!!

Marcela Gmd είπε...

Pretty hearts!!
Have a good week!

besos, desde España, Marcela♥

Fotini Kouzoumi είπε...

Καταπληκτικές είναι!!!! Πολλά μπράβο Σπυριδούλα μου!!! Φιλιά!!!

luckywoman είπε...

Greats origami hearts!

vasolefk είπε...

th omwrfes kardoyles mai omorfa xromata dixnoyn posw zesth kardia exeis mprabw filia